ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

  

1) Jaké jsou způsoby přepravy a jaká je jejich cena po ČR a SR ? 

  viz POŠTOVNÉ A BALNÉ

2) Co dělat, když moji velikost nemáme? 

       Napište mi email na harasimovic@email.cz . Napište o jaký model a jakou velikost máte zájem. Co nejdříve Vám dáme vědět, jestli jsme schopni Vaši velikost sehnat.

  

3) Jak správně vybrat svoji velikost?

viz. Jak nakupovat 

 

4) Lze koupené tretry vyměnit za jiné ?

Pokud jsou "nové" tretry skladem (v eshopu je lze vložit do košíku), nebo je možnost je doobjednat, tak ANO, ale musíte tak učinit do 14 dnů od jejich doručení a zboží musí být nepoškozené a neopotřebené. Vše se řídí reklamačním řádem (viz Reklamační řád - odstoupení od smlouvy). Dále platíte poštovné zpět k nám. Jedno následné zpět k Vám máte ZDARMA.
 
Zboží zasílejte zpět na adresu:
 
JINDŘICH HARASIMOVIČ
NEZVĚSTICE 163
332 04   NEZVĚSTICE 
 

5) Jsou hřeby součástí treter?

ANO, k drtivé většině treter jsou dodávány hřeby i s kličkou. Pokud tomu tak neni, je to u nich napsané.

 

 

6) Jak zaplatit ze Slovenska?

Ze Slovenska lze zasílat na dobírku nebo platit předem převodem na účet Fio banky. 

!!! Nově pro platbu ze SR potřebujete zadat pouze tyto dva kody

IBAN: CZ8320100000002000158480

BIC: FIOBCZPPXXX

 

!!!!! 

Platbu zasílejte pouze v měně EUR, přesná cena Vám bude zaslána, po provedení objednávky emailem.

Cena je vypočítávána dle aktuálního kurzu ČSOB v den nákupu (devizy - nákup).

Pokud nebudete s přepočtem a následnou cenou spokojeni, můžete objednávku zrušit.

!!!!!